MEDIAN MAGIAA

Vastenmielisyys mainostamista kohtaan kumpuaa aiheellisestakin epäluulosta, että minulle yritetään myydä jotain, mitä en oikeasti tarvitse. Yrittäjänä asiaan on tullut myös toinen näkökulma: kuinka asiakkaat löytävät meidät, jos he eivät paikastamme tiedä? Eettisesti tuntuisi reilulta, että huhu hyvästä ruoasta kulkisi suusta suuhun ja meidät löydettäisiin luomusti sitä kautta. Facebook on melkein luomua, kun jutut saa ne, jotka meistä ovat tykänneet – paitsi kun pienellä sponsoroinnilla päivitys saavuttaakin kymmenkertaisen yleisön. Missä kulkee mainoksista ärsyyntymisen raja, ja ne alkavat toimia tarkoitustaan vastaan? Yrittäjänä on pakko kuitenkin yrittää, että leipää riittäisi omaankin pöytään. Lehdistölle lähetetty tiedote avajaisviikostamme poiki yhden jutun Tamperelaiseen http://www.lehtiluukku.fi/lehti/tamperelainen/_read/08.03.2014/45423.html. Oliko jutun ansiota, että lauantaina oli maagisesti LEOn historian paras päivä? Onko etulyöntiasema niillä, jotka pystyvät ostamaan medianäkyvyyttä?

tamperelainen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Voit käyttää näitä HTML-tageja ja attribuutteja: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>